Acurus Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 (endret) Sitter og knoter med og få programmet mitt til og lese to ting fra fil. Filene ser typisk slik ut: 10 10 .......... .......... .**...***. .**....... .......... ....***... .....*.... ....***... .......... .......... Jeg skal lese de to talla inn i ver sin int variabel. og stjernene og punktuma leser jeg inn i en char matrise. noen som har noen tips til hvordan jeg skal gjøre det? Jeg klarer stjernene og punktuma men ikke talla. edit: skrive feil. Endret 19. april 2004 av kule-ku
søppel Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 temp.txt: 10 10 #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; int main() { fstream f("temp.txt"); int a, b; f >> a >> b; cout << "a: " << a << endl; cout << "b: " << b << endl; return(0); } // main() a: 10b: 10
Acurus Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 (endret) ikkje verre!? oki. hjertlig. prøver nå. Edit: Takker da funka det! Endret 19. april 2004 av kule-ku
søppel Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 np Du mekker for noe egentilg? Lagring av bitmap-bilder (svart/hvitt) ellernoe?
Acurus Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 (endret) Nei. Conway's game of life. mangler bare grafikken nå . hærsens ncurses! edit: leif Endret 20. april 2004 av kule-ku
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå