prokarafler Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har instalert Giants. Men spillet virket ikke så da slettet jeg det, uten å bruke avinstalerings programmet. Nå skulle jeg prøve og instalere Giants igjen men når installerings programmet begynner spretter det opp en avinstalerings boks. Når den spretter opp avinstalerer den ingen ting. Så går jeg inn på setup igjen men det samme skjer uansett. Har du noe forslag til hva jeg kan gjøre. (jeg har prøvd regedit men bare gi forslag om hvordan jeg bruker det) Lenke til kommentar
prokarafler Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har instalert Giants. Men spillet virket ikke så da slettet jeg det, uten å bruke avinstalerings programmet. Nå skulle jeg prøve og instalere Giants igjen men når installerings programmet begynner spretter det opp en avinstalerings boks. Når den spretter opp avinstalerer den ingen ting. Så går jeg inn på setup igjen men det samme skjer uansett. Har du noe forslag til hva jeg kan gjøre. (jeg har prøvd regedit men bare gi forslag om hvordan jeg bruker det) Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det letteste er kanskje å laste ned System Mechanic fra Iolo software (http://www.iolo.com) - der kan du hente en 30 dagers gratis prøveversjon. Programmet lar deg fjerne innslag i registerfila som peker på filer som ikke er der lenger, og fikser dermed sikkert problemet ditt. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Benytt deg av et gammelt og godt triks. Innstaller spillet på nytt og avinnstaller deretter. Tjobing problemet løst! :smile:. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Tjobing! Les innlegget, det funker ikke! Tjobing! Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Sett cden i maskinen men ikke innstaler. Med cd i, går du inn på Legg til/fjern programmer på kontrollpanelet og sletter spillet skikkelig. Nå kan du innstalere spillet på nytt uten problem. :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Smyagol er morsom. Lol. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Last ned Ccleaner og kjør den på system og registry. Bør hjelpe. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Bumping av en 5 år gammel tråd. Jeg vil tro trådstarter alt har fått løst problemet siden den tid. Endret 11. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg