Redeemer Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Hei som dere server var det en dårlig emne/beskrivelse! Men det er ikke lett å få inn det jeg vil der. Her er problemet: Når jeg stikker fingrene mine "bakpå" kortet for så og holde dem der litt, merker jeg at det er relativt varmt, Når har jeg plasert en forholdsvis stor vifte bakpå, men denne anordningen er ikke holdbar. Jeg håper dere har noen gode forslag for hva jeg skal gjøre, fordi jeg vil gjerne clocke kortet mitt litt
Diablito2k Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 (endret) det punktet som du skjenner på bak på kortet er rett på baksiden av coren. og det skal mye til for å få hele coren "kald". edit: det er normalt at det punktet er varmt Endret 16. april 2004 av Diablito2k
Redeemer Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Jess jeg regnet med noe slikt Men da et spørsmål til, vil ikke da coren bli varmere ved clocking?
Redeemer Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Jeg kunne jo kjøpt meg en slik en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPFC70BL om det var plass over agp porten *sukk*
Diablito2k Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 eller du kan modde inn ei vifte i side døra.. som blåser rett på skjermkortet, det hjelper en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå