twotoneblue Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg leser på Shuttles sider at hovedkortet FN45 i Shuttles XPC SN45G er begrenset til noen ganske få(cirka 20) kort... Stemmer dette? eller har det bare testet disse kortene og ikke flere? Lurer for eksempel på om man kan bruke Radeon 9600 Pro når det bare står Radeon 9600 på kompatibilitetslista og flere andre kort er spesifisert ned til den enkelte utgave(9700 PRO, 9800 XT) Det står nemlig ikke at for eksempel Radeon 9800 Pro er støttet... Spørsmålet er mer, hva anbefales under 1000 kr som skjermkort til Shuttles SN45G? (jeg spiller noen spill, men mest rolige greier ikke så mye raske skytespill og lignende, jeg driver også med litt arbeid i 3DsMAX) tusen takk
INTERcEPTOR Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg har en Shuttle SN45G, hadde et Ge-force FX 5600 som funket helt fint, har nå byttet til Radeon 9800pro, det funker helt greit men blir litt varmt. Du kan nokk putte det meste av skjermkort i en shuttle, men det blir nokk litt lite plass til kjølingen på Radeon XT å FX 5950 ultra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå