Nolander Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Hvis begge koster 12k er det samme type armor. Kjøp hva du vil(Jeg kjøpte den i Valley of Mines).
RastaXP Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 nei drit i Ghotic 2 . Snakk om fjott spill. Bytt det i morrowind. Det er spillet som er enkelt å komme igang med. Spillet som har alt.
vaskiZ Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Akkurat som om det er så vanskelig å komme igang med Gothic2?
Minty123 Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Skrevet 11. mai 2004 vel.. de fleste jeg har vist det til liker det ikke så godt til å begynne med.. og jeg heller var ingen stor fan i begyndelsen.. men det er så absolutt verdt det når du kommer litt uti spillet.. (tar ikke mer en 2 timer før det er helt heftig kult) en ting som irriterer meg angående begyndelsen av spillet er i klærne du begynder med.. de er utrolig dårlig teksturerte og laget til.. det ser ut som kroppsmaling spiller foresten morrowind og lord vivec, og Gothic2 er absolutt like bra. men på en helt annen måte.
Jakartabebopp Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 vel.. de fleste jeg har vist det til liker det ikke så godt til å begynne med.. og jeg heller var ingen stor fan i begyndelsen.. men det er så absolutt verdt det når du kommer litt uti spillet.. (tar ikke mer en 2 timer før det er helt heftig kult) en ting som irriterer meg angående begyndelsen av spillet er i klærne du begynder med.. de er utrolig dårlig teksturerte og laget til.. det ser ut som kroppsmaling spiller foresten morrowind og lord vivec, og Gothic2 er absolutt like bra. men på en helt annen måte. mhm, jeg personlig syntes Gothic er litt mer .. organiskt, hvis man skal si det sånn. litt mer naturlig på en måte
Minty123 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 enig.. men jeg ville heller kalt det interaktivt.. morrowind blir mere tekst, og folk som ikke snakker til deg.. bare gir deg et langt svar i form av tekst det gjør stemningen litt dårligere. desverre
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 joda, man kan vel kalle det det også. Enig i det med at Morrowind fort kan bli litt statisk og stivt, men det er jo et fantastisk spill fordet
Minty123 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 (endret) et spm.. Nærmeste Alchemist bench er fra slottet i Valley of mines ? er ikke så kin på å løpe til khorinis og bruke Xardas eller den til han i Slottet i Khorinis sin edit : glem det.. Endret 14. mai 2004 av PandaMartin
Cruento Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 den aller beste ja.. så langt har ikke jeg kommet meg lenger.. jeg lurer på hvilken som er best av: Den du får av Bennet for 12k (vist du selger ham noen dragon scales først) og den du får av Dragon hunter smeden i slottet i Valley of mines. Jeg tror de er den samme armoren hos begge..husker ikke helt, men er ganske sikker på det.
b0berg Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 noen som veit hvor man finner ulver nært den første byen? Har funnet 3 og skinnet de, men mangler 3 for å få approval hos buekarn. Og hvordan bruker man bue? Den vil ikke skyte når jeg trykker på venstre museknapp. (prøver å holde den inne og)
Minty123 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 (endret) på samme måte som med alle våpen i gothic, du må holde inne Attack (mouse1) og så trykke W eller pil fram hver gang du må skyte, og med a og d (eller venstre og høyre) velger du hvilken fiende du skal sikte på. og når det gjelder melee våpen.. holder du inne attack, og trykker fram 2 ganger etter hverandre med et bestemt mellomrom får du en kombo, som blir lengre og bedre etterhvert som du blir bedre med det bestemte våpenet, tørrtren litt på sånne komboer.. da blir spillet endel gøyere/lettere edit : legg spessielt merke til at ved pil høyre > pil venstre > pil høyre > pil venstre osv osv osv komboen kan du holde på i evigheter og lage deg et slags "skjold" hver gang en fiende prøver å angripe slår du dem tilbake og de må prøve igjen.. og da skjer det samme.. dette fungerer bedre/ekstremt bra på enkelte dyr og personer.. (lizardman er et eksempel på beist som ikke har en sjangs å skade deg vist du gjør dette riktig, drager derimot hjelper ikke dette så veldig mye imot ) Endret 22. mai 2004 av PandaMartin
b0berg Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 tusen takk du veit ikke noe om de ulvene? Evt. hvor man kan stjele skinn?
Minty123 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 snakka med Bosper og vert med han på jakt ? vist ikke så bør du gjøre det.. gå bort til marketplacen (er ved den andre utgangen av slottet, i nærheten av town militia og hotellet.. i det området der er bosper (han sprader mellom markedsplassen og "baren" som serverer øl.. han blir med på jakt for 50 gold pieces.. og da knerter han alle ulvene for deg.. bare å følge etter ham
b0berg Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) jeg har vært å jaktet med han, men det var bare 3 ulver i skogen hvor vi jaktet. vet du om flere ulver? Endret 22. mai 2004 av b0berg
Minty123 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 det burde jo være akkurat 6 ulver der ? er mulig at der ligger 3 døde ulver til.. men at de ligger oppå hverandre eller så tett intill at du kanskje ikke merket at de var der ? (eventuelt at du bare glemte å loote noen) vist ikke så har du utgangen ved markedsplassen.. følger du en av stiene der burde du treffe på litt ulv.. men der er det i tilleg litt vanskeligere monster Utforsk litt i det området du, og vist du møter noen du ikke takler, får du dem med deg til vaktene i byen, så de får drept de.. for så å gå litt lenger denne gangen.. burde finne ulv ganske fort da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå