Gå til innhold

Borring i radiator osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk min vannkjøling her igår og er spent på å få det inn i maskinen min!

Jeg ska ha radiatorern (en EVO 240) i toppen av kabinettet, så da må jeg jo borre hull og skruehull, men må jeg da bore hull i radiator også for å få den til å henge slik den skal? Har skjønt at jeg må kjøpe M3 skruer, men jeg føler at rørene inni som stikker litt ut i endene blokkerer for at skruene skal komme helt igjennom slik at jeg kan feste den skikkelig?!

Hadde vært hyggelig med forslag/meninger om hva jeg burde gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den raddisen selv. det du gjør er å feste viftene til raddisen, og feste kabbiset til viftene. da slipper du modding av radden :thumbup:

Skrevet

Jeg tror det er slik jeg har sett det for meg ja! Men jeg har Titan vifter og jeg får det ikke helt til å stemme med skruehullene. Men mener du å ta en lang skrue og bare kjøre gjennom viftene - kabbis og radiator?

Satser på å få de til :)

Skrevet

vel, som alle andre vifter har vel titan hull på begge sidene? da er det jo bare å skru i vei da. og nei, ikke en lang skrue for alt, av praktiske grunner. ta et sett for vifte/raddis koblingen og et for vifte/kabbis koblingen. blir bedre sånn.

ps: grattis med vannkjøling da :thumbup:

Skrevet

good luck

husk å være raus med maskeringsteip når du borrer opp kabbiset da. jeg var ikke det da jeg monterte tanken i topp. ble ikke fint...

og velkommen til forumet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...