Gå til innhold

Merkelig skjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

hver gang jeg nå starter opp maskinen er skjermbildet helt deformert. Jeg må trykke på "recall" på skjermen for at skjermbildet skal bli sånn nogenlunde normalt. jeg må så videre, fikse lengde, bredde og alt det der.

Alt dette skjedde etter at jeg installerte ZoneAlarm. Noen som vet hva som kan være grunnen eller hvordan man fikser problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har en løsning på problemet eller en idé om hva det kan være? :( Selv har jeg ikke peiling.

Kunne det fungere med systemgjennoppretning. Noen som tror det kunne hjulpet? Ikke at det er et kjempeproblem altså, men det er litt irriterende å drive og fikse på skjermen hver gang jeg starter maskinen.....

Skrevet

Det kan jo være minnekretsen i skjermen som har gått til de evige jaktmarker.

Er det en gammel skjerm? har du installert Powerstrip eller andre programmer som kan styre skjerminnstillingene dine?

Skrevet (endret)

nei det har jeg ikke installert. vet ikke om det er minnekretsen som har tatt ferien... eneste jeg vet er at det skjedde etter at jeg installerte ZoneAlarm. Aner ikke om det var derfor det skjedde. Men hvertfall så funker jo skjermen fint igjen når jeg trykker "recall".

og skjermen begynner vel å bli noen år.. den er fra 98 etter hva jeg kan huske

Endret av WonderBjarne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...