Gå til innhold

p800 slår seg ikke på


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et stort problem. Jeg får ikke slått på p800'en min. Jeg tror den har gått tomt for minne, og reagerer ikke når jeg trykker på "på" knappen, det eneste er en liten vibrering som vanlig. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at den skal funke igjen? Går det ann å slette ting på mobilen på en viss måte selv om den er av?

 

Trenger hjelp fort :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Kjenner til denne saken ja.

Minne har gått fult, (har skjedd meg 3 ganger) og du trenger ny sw.

Alt kommer til å bli borte, det beste som kan skje er at du får beholdt kontaktene dine..... Heldigvis for meg tok jeg sikkerhetskopi 2. hver uke, og sync nesten hver dag. Gikk via BT som gjorde det enkelt...

 

Så du må nok på service en tur ja

 

Ang slette selv om den er av... Sorry mac :no:

Lenke til kommentar

Skal til butikken der jeg kjøpte den på tirsdag :) heldigvis har jeg alle bildene lagret på minnekortet, men det er værre med kontaktene, notatene og de tingene der, men det er vel værdt det. Har bare noen småspørsmpl til:

- Koster det noe å oppgadere den?

- Hva blir forskjellene?

- Hvor lang tid cirka tar det før oppgaderingen er ferdig i butikken og jeg kan få tilbakt telefonen?

 

Imens er det vel bare å tørke støv av t68i'en å bruke den i mellomtiden :hmm:

Lenke til kommentar

Siden dette er en vesentlig feil ved tlf er dette en garantisak første året.

Er det privatkjøp, dvs ditt navn på kviteringen så er det gratis, siden du har reklamasjonsrett, men er det firmakjøp, dvs at det står xxx AS på kviteringen koster det ca 3-400 kr etter at garantien på 365 dager er gått ut.

Ett AS har ikke reklamasjonsrett....

 

Nå kjøpte du tlf?

Vanlig oppgradering gir bedre lyd/komunikasjon mot nett/bluetooth oppkoblinger blir mere stablie/ (hvis den er kjøpt i feb-mars 03 får du bedre kamera egenskaper) / fremvisnig av bilder ++++++

 

Dette skal ikke ta mer enn 1 uke max.

 

Hvis du bor i Oslo, stikk innom Mobilfiksern i Nygata ved Spaceworld.

Ta med kviteringen og det går kjappere, hvis da ikke butikken du kjøpte den i har spandert utstyret på seg selv (ikke mange har dette)

 

Håper dette hjelper noe..... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis du sier at det tar rundt en uke, er det ikke bare å koble telefonen til en ledning i butikken så er den ferdig etter et par timer da?

Selve jobben tar ett verksted ca 20-25 min hvis alt går riktig.

Det kan sammenlignes å installere windows, men alt går via en seriel kable eller usb. SW lastes ned via nettet og rett i mobil, derav "flashing". Det settes visse krav fra SonyEricsson på de folkene som skal gjøre dette, derfor får ikke alle butikker utstyr fra Ericsson slik at de har kontroll på hvem som kan gjøre dette.

Derfor må muligens butikken din sende den bort, men har de så går det helt sikkert på en dag. Kommer jo ann på kø og ekspedisjon på servicen der......

 

På SonyEricsson P900 kom muligheten for å flashe hjemme selv i stua, men den sw kan ikke legges inn på P800 (måtte prøve selv :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...