Khazad Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg har et problem med skjermkortdriveren min, jeg klarer ikke installere den uten at jeg får store problemer med å starte opp maskinen etterpå. Jeg har win xp og det som skjer er at jeg kommer til loadingen av windows, men så stopper den. Jeg har prøvd å installere mange ganger, men det samme skjer hver gang. Jeg har prøvd å få hjelp her før, og fikk da svaret at dere måtte vite mer om mitt hardware for å komme med noe svar, så her kommer det også: Athlon XP 1800+, Abit KG7-RAID hovedkort, 512 MB DDR PC2100 RAM, Creative 3DBlaster GeForce 3 Ti200. Jeg har bare SP1 på windows'en min. Hjelper dette? Håper på svar!
Marik Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg tror du skal gå til Device Manager og velge Update Driver. Ha driverene liggende på disken, og henvis til mappe. Mener at dette er det enkleste og gjøre på dette kortet. Husk på å slette gamle drivere først !
Khazad Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Jeg tror du skal gå til Device Manager og velge Update Driver. Ha driverene liggende på disken, og henvis til mappe. Mener at dette er det enkleste og gjøre på dette kortet. Husk på å slette gamle drivere først ! Jeg har prøvd å bruke Device Manager og Update driver, men da har jeg bare brukt cd'en med river som fulgte med kortet (automatisk søk etter driver). Dette funket ikke. Jeg har bare brukt en installasjonsfil for driveren, er dette feil da?
Znoken Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Tror du kan bruke denne siden for og laste ned den driveren du skal ha....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå