kristian_hoff Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 (endret) Hei! Jeg har bygd meg PC, da jeg var ferdig skulle jeg prøve maskina og da skurra det og til slutt ble det svart skjerm og jeg får ikke starta makina. Jeg så på skjermkortet ( radeon 9800 pro) og da var det en svidd krins der. Jeg satte i et gamlere og dårligere skjermkort (radeon 9200) og da var alt fint. Jeg fikk nytt skjermkort (radeon 9800 pro) og prøvde med det og det samme skjedde som første gangen. Radeon 9200 trengte ikke strøm og jeg satte ikke på vannkjølingsblokka på det, så jeg tror det er noe med strømmen eller vannkjølingsblokka som fortyrrer det nye skjermkortet (radeon 9800 pro). Hva tror dere? Er det noen mulighet for at det kan vere vannblokka? Jeg er skikkelig fortvilt for jeg vet ikke hva som er grunnen til dette problemet og håper dere vet noe. Hilsen Kristian Hoff Endret 28. april 2004 av kristian_hoff
The Stig Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 kjedeli problem du har der... Men ting jeg må ha klart, monterer du vannblokka på skjermkortet før du tester det? I så fall, ja.... Mye mulig det lønner seg og prøve med en annen PSU også..
Deuce Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hei! Jeg har bygd meg PC, da jeg var ferdig skulle jeg prøve maskina og da skurra det og til slutt ble det svart skjerm og jeg får ikke starta makina. Jeg så på skjermkortet ( radeon 9800 pro) og da var det en svidd krins der. Jeg satte i et gamlere og dårligere skjermkort (radeon 9200) og da var alt fint. Jeg fikk nytt skjermkort (radeon 9800 pro) og prøvde med det og det samme skjedde som første gangen. Radeon 9200 trengte ikke strøm og jeg satte ikke på vannkjølingsblokka på det, så jeg tror det er noe med strømmen eller vannkjølingsblokka som fortyrrer det nye skjermkortet (radeon 9800 pro). Hva tror dere? Jeg er skikkelig fortvilt for jeg vet ikke hva som er grunnen til dette problemet og håper dere vet noe. Hilsen Kristian Hoff Tyder på at strømforsyninga er for liten, siden du greide helt fint å kjøre ett skjermkort uten "ekstern" strømforsyning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå