Marik Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Du får bruke angrefristen og sende den tilbake, så får du ihvertfall pengene. Så har du muligheten til å kjøpe en ny skjerm fra en annen leverandør. Dette kan hende alle desverre, det er ikke mye hyggelig med døde piksler.
Morpheus- Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Fikk meg en demobrukt LG 17" (L1710B) til 3600,- ink. frakt jeg:) Var en død piksel oppe til venstre, men jeg ser ikke denne om jeg ikke ser etter den... Sparte jo vel 1500,- på en liten død piksel:) Hadde jeg betalt fullpris på en skjerm med død(e) piksel(er) hadde jeg returnert denne samme dag!
Ceaucescu Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 (endret) gå for nec'en du Om du leser litt mer nøye så har jeg allerede valgt og kjøpt Nec'en! Du får bruke angrefristen og sende den tilbake, så får du ihvertfall pengene. Så har du muligheten til å kjøpe en ny skjerm fra en annen leverandør. Dette kan hende alle desverre, det er ikke mye hyggelig med døde piksler. Ja, tenker jeg gjør det. Takk skal du ha! Endret 16. april 2004 av Zaeira
Ni kon Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 (endret) *slettet* Endret 16. april 2004 av oivind_dahle
Marik Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 (endret) Nec har kommet langt med sine skjermer, får lyst på en sånn selv. Endret 16. april 2004 av Marik
Ceaucescu Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Av en eller annen grunn så funket Gjenoppliving av døde piksler denne gangen! Ble meget lettet over dette, da jeg er meget fornøyd med skjermen! O/T - Hva inneholdt innlegget som ble slettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå