Gå til innhold

Batteri grep til 300D.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Canon BG-E1 til mitt 300D. og i den har du plass til to BP-500. Det følger ikke med et ekstra batteri når du kjøper grepet. Så ønsker du ekstra så må dette kjøpes i tillegg. Koster rundt 1000-lappen. Dette er derimot ikke nødvendig. Jeg synes ett batteri har god kapasitet.

Endret av tkrus
Lenke til kommentar

Det underste "grepet" er for bruk av 4 AA batterier. Ikke dum den forresten....

AA batterier (oppladbare) får man tak i alle steder i de fleste land. Da kan det være værre med spesielle kamerabatteri. -Ivertfall som en "nødløsning" kan vel dette være greit å ha.

 

-Det værste som kan skje er jo å skulle ta "det" kjempebildet , og så var det ikke mer strøm...

Lenke til kommentar
Det underste "grepet" er for bruk av 4 AA batterier. Ikke dum den forresten....

Men passer den til 300D?

Det står ganske tydelig

Battery Pack/Vertical Grip For for Elan 7/7E

 

En viktig forskjell er at BP-300 bare har utløserknapp, mens BG-E1 har

shutter release button, main dial, AF/FE lock button, AF point selection button, Av +/- button

 

Sannsynligvis derfor forskjellen i pris.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Batteri grep hos www.nordicimport.no - 3500mAh batteri innebygget. koster kun 699

Kan du ikke kopiere inn en komplett url, og gjøre den om til link, for jeg kom ikke inn på den adressen du henviser til. Kanskje det er en teknisk feil, men jeg fikk melding om at jeg ikke har tillatelse til å besøke den siden.

Lenke til kommentar
Batteri grep hos www.nordicimport.no - 3500mAh batteri innebygget. koster kun 699

 

Siden tråden nærmer seg fire år gammel, så er det vel kanskje lov å håpe at trådstarter har fått løst problemet sitt nå...? :whistle:

Oi, er den så gammel. Syntes det var litt rart med en som spør etter vertikalgrep til 300D i 2008, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...