Erijk Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 hei jeg har et problem, det er når jeg sitter og spiller og pcn plutselig slår seg av. det er når jeg spiller cs. gjorde det første gang jeg var hos en venn,på nettverk og den bare skrudde seg av. Hva kan probleme være? Heelllppp me..! dear anyone of u
Erijk Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 kolleklio eller hva du heter ske du på tg? yeah har du msn? er 16 år! du er?
Erijk Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 tror ikke det azza er mellom 40-60 grader
BeFs Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) Jeg mener at hvis du er norsk, så kan du vel like greit skrive norsk. Edit; Når du begynner med ord som ' ikk' og 'dt', så er det påtide og slutte med CounterStrike Endret 2. april 2004 av BeFs
johanlo Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) BeFs hva mener du? Han hintet sikkert litt til dine skriftlige prestasjonsevner... Edit: BeFs svarte før meg... Endret 2. april 2004 av johanlo
BeFs Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Var ikke meningen og være så spydig, men hintet egentlig bare litt til topic. Kansje det er PSU som svikter? Hva er spenningene dine?
Erijk Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 burde jeg load setup d i bios? spillt litt for mye cs ja! hehe
BeFs Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Load setup det i BIOS? 'Load default setup 'du tenker på?
Erijk Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 jad et er det jeg mener BeFS burde jeg gjøre det?
BeFs Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Hvorfor så mange utropstegn ?!???!?!?!?!?!?!??!?!?! (Jeg blir så lei)
BeFs Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg regner også med at det er PSUen som gjør dette. Det beste er vel og kjøpe ny PSU, er det ikke den som er feilen så har du ihvertfall en ny PSU.
Erijk Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 men det som er rart er at den har slutta med det etter at jeg kom hjem funker fint nå, kan det være strøm kabelen jeg brukte der? hos han altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå