Janster Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 (endret) Jeg begynner å få en mistanke at det finnes en firewall mellom meg og nettet? Blokkerte porter i P2P fildeling etc.. Jeg hører at man kan sette opp dette selv hos NGT, men kan jeg gjøre det samme her?... Noen som har noen erfaringer å dele? På forhånd takk. Jan edit beklager leifen. Endret 1. april 2004 av Janster
CrZy_T Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hvilken ISP har du sier du? Tror det står i topic. Tror han hadde en trykkleif og traff "f" i stedet for "g" så det skulle nok være Catch og ekstern firewall
WaRFaiR Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Jeg begynner å få en mistanke at det finnes en firewall mellom meg og nettet? Forstår det som at du benytter deg av Catch som ISP. Har selv Catch, og aldri opplevd noe av det du nevner her. Så jeg mistenker vel at problemet ligger på din maskin, evnt router.
harald_ Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hvis du har catch er det jo bare å følge kablen fra modemet og til pcen din og se hvilke bokser den går gjennom. Evt. sjekke om du har noen software firewaller
Janster Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 takker, jeg skjønner, mulig det er lokalt på kjerra, selv om den ikke har firewall, hender det seg den er rimelig kje å ha med å gjøre hehe Min første dag med Catch 2mbit.. Ser bra ut! Janster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå