hprN Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hei jeg prøvde å klokke kortet mitt (Radeon 9800 PRO 256 "ultimate"). Da jeg skrudde på pcn min dagen etter ble det fine og nye kortet mitt til et radeon 9700 ... noen som PLZ kan hjelpe meg ¨å få tilbake kortet mitt.. jeg er sÅÅÅÅÅÅÅÅ nooooooob.. hjelp en som meg
PacAnimal Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 først: har du rørt kortets BIOS? prøvde du å flashe det til 9800xt?
hprN Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 nei jeg har ikke rørt (flashet bios) det enste jeg gjorde var aa røre memory og core som beskrevet i "hvordan klokke et skjermkort" men med mine skills skulle jeg nok ha latt være !... er så fortvilet !
hprN Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 så spørsmålet mitt var vel egentlig om d finnes en eller annen form for "gjennoprett fabrikk instillinger" eller noe lignende maa da finnes noe form for d... men men.. d som skjedde var at naar jeg var ferdig med aa surre i RivaTuner.. avsluttet jeg for dagen.. og da jeg skrudde på pcn dagen etter klikka d helt.. jeg har lagt inn drivere mange ganger tatt ut og inn skjermkort.. men ingenting hjalp.. så ber innstendig om hjelp fra noen som har litt mer erfaring enn meg ... Thx
Fragletrollet Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Sikker på at du bare ikke har klokket ned kortet ditt da? Kan du ikke bare stille det inn etter orginalinstillingene? De finner du på nettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå