bentyman Skrevet 28. mars 2002 Skrevet 28. mars 2002 Hei, vet ikke om dette er riktig kategori men prøver alikevel. Har netopp kjøpt meg spillet AVP2. Men når jeg skal spille så blir skjermen svart, og menyene kommer bort. det er kun noen bokstaver som vises. Har prøvd både Medium kvalitet og lav kvalitet, men problemene er der fortsatt. Jeg bruker Win Xp, har 768Mb Ram, og har Riva TNT2 grafikkort med 32Mb Ram,300Mhz DAC AGP. Om det finnes noen instillinger på kortet, eller om noen forslag til _rimelige_ kort eventuellt gode løsninger tas imot. Jeg har alternativt Win 98Se på maskinen også, om det skulle vise seg at Win Xp forårsaker problemer med nevnte spill. [ Denne Melding var redigert av: bentyman på 2002-03-28 22:31 ]
HAL2002 Skrevet 28. mars 2002 Skrevet 28. mars 2002 Har du prøvd å update spillet? Den seneste pachen kan fikse problemet og installere nyeste drivere til skjermkortet.
bentyman Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Skrevet 28. mars 2002 Nå har jeg oppdatert grafikkdrivere, samt patch til spillet. Men det virker fremdeles ikke. Nå låser spillet seg i oppstarten, dette skjedde før spillpatchen ble lagt inn, og etter grafikk oppdatering...Noen som har andre forslag?
bentyman Skrevet 1. april 2002 Forfatter Skrevet 1. april 2002 er det ingen av dere _guruer_ som har peiling??
Corleone Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Kjøp nytt skjermkort! Det går helt glatt hos meg. Har aldri hatt noen problemer med spillet :smile:
bentyman Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Skrevet 4. juni 2002 Ja det fungerer bra på både win 98 og 2000....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå