PCen Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 har en utfordring, vi kjører 1 pc mot 2 skjermer (kjører en VGA splitt) har også en mus tilknyttet systemet, begge skjermene har touch, men vi kjører kun touch på en skjerm, dette fordi windows har et problem med 3 pekerenheter.. vi har nå funnet en muse splitter (PS2) men touch går på RS232, finnes det en overgang RS232 / PS2? og vi dette fungere Vi trenger nemlig å kjøre touch på begge skjermene!! på forhånd takk
Cizin Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 PS2->RS232 (en slik dere ønsker) har jeg ikke vært bort, men vet det finnes RS232->PS2. (det vil i alletilfeller være enkelt og lage en sli selv) Men hvorfor ikke koble disse touch-padene til samme serieport og gi f i hele PS2 splitten. Og to mus på samme inngang fungerer helt fint.
PCen Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 men i og med at jeg bruker en mus i tillegg på PS2, så får jeg tre pekerenheter, trodde ikke det gikk!!
Cizin Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jobbet en gang med touch-display via serieporten, da hadde jeg både vanlig mus og touch-display koblet til samme serieport. I OS-et var det kun installert èn serie-port-musdriver. Så det lar seg gjøre og installere flere mus på samme inngang men, OS-et registrerer kun en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå