Gå til innhold

Counter-strike


Anbefalte innlegg

buyscript er for pingler, som ikke klarer å trykke fort nok :p

 

Tror jeg har kjøpt alt jeg trenger jeg iløpet av 3-4 sekunder

og jeg er ikke den som liker å ligge i front akkurat

Fått noen muskler da M4rTiN? ;)

 

Servern jeg spiller på, som har C-D oppfatta buyscriptet mitt som cheat, dvs, jeg ble kasta på hua og ræva ut :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men det er jo den late som blir belønnet. Viss du leser litt scripting tutorials og bruker litt tid på å lere deg scripting i cs kan du ikkje bruka det. Mens den late som ikkje gidder å lese noko tutorials og bare klager på alle som har scripts han slepper å gjera noko fordi serveren nekter scripts.

Så ikke denne før nå.

 

Det du kverulerer med nå blir bare dumt, synes jeg.

Da må jo en annen straffes igjen hvis han skal ha samme fordel, dvs at han må kode sitt script. Inkludert å lære scripting.

Vedkommende som bruker buyscript har jo kodet det av egen fri vilje, må de andre straffes for det med at han enten skal få en fordel, eller at de andre må kode sitt eget og lære det.

 

Bare budbringer jeg. :green:

Lenke til kommentar

Da kan jo jeg gjøre det sånn her:

 

Hvis en person cheater, men cheaten er så dårlig at han ikke får noen kills uansett, skal admin la han spille?

 

For de som ikke skjønte poenget med den:

Uansett hvor liten fordel det gir deg, så er det en cheat.

Lenke til kommentar
Da kan jo jeg gjøre det sånn her:

 

Hvis en person cheater, men cheaten er så dårlig at han ikke får noen kills uansett, skal admin la han spille?

 

For de som ikke skjønte poenget med den:

Uansett hvor liten fordel det gir deg, så er det en cheat.

Akkurat der er jeg helt enig.

 

Cheat er og blir cheat :p

Lenke til kommentar

lagre som "buy.cfg"

 

bind "l" "colt"
alias "colt" "buy;menuselect 4;menuselect 3;buy;menuselect 6;buy;buyequip;menuselect 4;slot10buyequip;menuselect 6;slot10;slot10;slot10;slot10"
bind "k" "ak"
alias "ak" "buy;menuselect 4;menuselect 1;buy;menuselect 6;buy;buyequip;menuselect 4;slot10;slot10;slot10;slot10"
bind "j" "awp"
alias "awp" "buy;menuselect 4;menuselect 6;buy;menuselect 6;buy;menuselect 7;buy;buyequip;menuselect 4;slot10buyequip;menuselect 6;slot10slot10;slot10;slot10"

 

exec buy.cfg

 

eller sjekk ut Mr. Lee's innlegg med rzs

Endret av s_M_p
Lenke til kommentar

1.5

 

1.6 er enklere

 


bind "j" "scout; buyammo1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; vest; defuser; hegren; flash; flash; sgren; secammo; echo ** Steyr Scout with additional equipment **"
bind "k" "deagle; secammo; vesthelm; vest; defuser; hegren; flash; flash; sgren; primammo; echo ** Desert Eagle with additional equipment **"
bind "p" "para; vesthelm; vest; defuser; buyammo1; hegren; flash; flash; sgren; primammo; secammo; echo ** Para M249 with additional equipment **"
bind "f1" "mp5; vesthelm; primammo; vest; defuser; hegren; flash; flash; sgren; secammo; echo ** MP5 with additional equipment **"
bind "f2" "ak47; m4a1; vesthelm; primammo; vest; defuser; hegren; flash; flash; secammo; sgren; echo ** AK47 / Colt m4a1 with additional equipment **"
bind "f3" "aug; sg552; vesthelm; primammo; vest; defuser; hegren; flash; flash; secammo; sgren; echo ** Steyr Aug / Sig SG-552 with additional equipment **"
bind "f4" "awp; vesthelm; buyammo1; vest; defuser; primammo; hegren; flash; flash; sgren; secammo; echo ** AWP with additional equipment **"
bind "f6" "famas; galil; vesthelm; primammo; vest; defuser; hegren; flash; flash; sgren; secammo; echo ** Famas / Galil with additional equipment **"
bind "f7" "sg550; vesthelm; primammo; vest; defuser; hegren; flash; flash; sgren; secammo; echo ** Sig SG-550 with additional equipment **"
bind "f8" "primammo; secammo; defuser; hegren; flash; flash; sgren; echo ** Primary / Secondary Ammo, Grenades and Defuser purchased/recharged **"
bind "f9" "primammo; vesthelm; vest; secammo; defuser; hegren; flash; flash; sgren; echo ** Primary / Secondary Ammo, Kevlar, Grenades and Defuser purchased/recharged **"

f.eks

Lenke til kommentar

Jeg bruker RzE sitt buyscript og har brukt det i over et år, siden 1.3 tror jeg. Det er godkjent av og brukes av dem som konkurrerer i CPL (er blitt sagt tidligere i tråden) og derfor ser jeg på det som lov.

 

Derimot finnes det mange andre script som blir sett på som cheat og som blir plukka opp av anti-cheat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har spillt cs et par år, og har aldri giddet å brukt buyscript, kommer ut like fort som alle andre uansett, med unntak av de serverene der det lagger, slik at jeg bommer på hotkey'ene.. skal vere ærlig å innrømme at jeg hater sånne buy-script fraser helt i begynnelsen av en runde "(Equipped with Colt M4-A1/AK-47 osv osv osv)", men det er nesten bedre at de som er så totalt inkompetente at de ikke kan lære seg hotkey'ene har buyscript, så en slipper å vente i 30sek på de andre..

 

men men... har lagt cs'en på hylla nå, så jeg bryr meg egentli ikke... bare litt arti å holde seg litt oppdatert :)

Lenke til kommentar

buy script kan ikke tolkes som cheat det er jo latterlig!

uansett er det innebygd buy script på 1.6 og da ville vel

mange få problemer med C-D

1.6 er f1 autobuy.

 

 

ps. til han han som sier han ble kicka p.g.a buy scriptet sitt

er nok ikke selve buy scriptet men det andre som står der

for buy scriptet er det samme som null.cfg og da er du nok en liten haxxer.

Endret av astlo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...