Gå til innhold

Error med lisens pga tidligere program?

simson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder videoredigeringsprogrammet Pinnacle Studio 8.

Jeg har tidligere brukt Pinnacle Studio 8 SE, en slags demoversjon av programmet. Denne måtte registreres og da gikk lisensen helt i orden.

Men når jeg nå skal installere den fulle Pinnacle Studio 8 får jeg en feilmelding allerede under installasjonen: "error reading software license information". Jeg kan bare trykke på OK, og installasjonen fortsetter.

Når jeg da seinere prøver å åpne programmet får jeg samme melding: "error reading software license information".

Pinnacle har visstnok en fix på dette: http://www.pinnaclesys.com/support/display...2&ProductID=454

Men denne fungerer ikke i mitt vedkommende. Jeg har allerede avinstallert det tidligere programmet, men mistenker at en eller annen feil lisens ligger igjen i registeret.

Noen som har noen tanker om hva som er feil, eller hva jeg kan gjøre for å få rettet det opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde programmet (bra program, forresten!), men det virket dessverre fremdeles ikke. Utrolig irriterende! Får fremdeles opp et lite vindu (LicenseTool) som sier "Error reading software license information"

Men takk for tipset! Ingen so har andre forslag til hva som kan funke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...