Gå til innhold

Jeg har så innmari treg PC


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg sliter her om dagen.

 

Jeg har kjøpt Battlefield Vietnam og her i manualen står det at 64 MB skjermminne.

 

Jeg har 32 MB. Ja, det funker, men det er ikke noe spillopplevelse jeg har.

 

Det samme gjelder Battlefield 1942, men her står det 32 MB, akkurat nok.

 

Loadingen tar så lang tid at jeg av og til blir kicka ut av en server. Så her sliter jeg. Det er også sånn at det hakker så overdreven at det nesten er umulig å få spilt.

 

Ja, jeg vet løsningen er å kjøpe ny PC, men pappa har sagt at hvis jeg venter til 21. juni, så skal jeg få 8 000 til å bruke, pluss at jeg har 5 600 kr.

 

Jeg vet jeg har råd, men pappa sier at han gir meg de penga bare hvis jeg venter.

 

Så jeg lurer på, hvordan kan jeg øke ytelsen på på skjermkortet mitt, eller eventuelt hele pcen for å få raskere loading (det som er viktigst) eller få bedre ytelse.

 

Jeg har alerede lastet ned drivere fra nVidia og høynet kvaliteten, men ikke til stor hjelp.

 

Jeg har også Powerstrip, men jeg sliter ennå med treg skjermkort.

 

Også har jeg brukt GameXP, men ikke bedre den heller.

 

Jeg har et nVidia GeForce 2 MX 200, med 32 MB RAM.

 

Hva kan jeg gjøre for å få bedre ytelse?

 

Tusen hjertlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel fortsatt kjøpe enkeltkomponenter for de penga du har? Eller går du for en ferdig sammensatt pakke? Kjøp deg et nytt skjermkort nå feks.. hvor mye trenger du egentlig? Har du tenkt å bruke 14000 på ny pc? Det var veldig mye penger!

Du kommer svært langt med 5000-8000 kroner.. (forutsatt at du feks har skjerm..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...