Gå til innhold

Konica Minolta Z2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei

Har bestilt meg Dimage Z2 fra usa, sjekket nettbanken i dag, nå er pengene trukket fra Visa`n, håper det kommer i løpet av uken.. :dribble:

 

Betalte 4000 kr for kamera, 256 MB minnekort, bæreveske, oppladbare batterier (1800 mAh), lite stativ, minnekort-leser og noen mikrofiber-kluter (det var en pakke) Dette inkluderer 60 $ til flyfrakt Express med forsikring, og tror det var noen Dollar i "ekspedisjons-gebyr.

 

Moms kommer da oppe på det når kameraet kommer hit, med ca en 1000-lapp.

 

Gleder meg..

 

BjørnJ

Lenke til kommentar
Heisan

Jeg kjøpte Z2 hos Komplett.no for 2 uker siden. Fikk det forrige mandag, med ett 256 kort og ett 128 kort. (fulgte med 16 Mb-kort)

Kameraet er fantastisk. Zoomen er utrolig og autofokusen er rå.
Hadde et Olympus 2020 før og ett Nikon 3100 (som slukte batterier) men dette blir jeg å beholde.
Batteriene har vart 1 uke og er ennå ikke oppbrukt. (Har brukt det mye)
Blitzen er mye kraftigere enn Nikon og Olympus og gjør at innebilder blir veldig bra.
Var positivt overrasket over størrelsen, bortsett fra at det er "litt" klumpete.

Dessuten er det lynhurtig å slå på og menyene er ganske lik Nikon. (brukervennlige)

Video-kvalitetet var så bra at jeg skal bruke 256-kortet til video, istedetfor mitt gamle JVC-digital-video som er 7 år gammelt.

Betalte 4500 fra Komplett og det var det verdt.

Tom
Lenke til kommentar

Hei.. Jeg tenker å anskaffe meg et nytt digitalkamera. Valget står mellom Minolta Dimage Z2 og Olympus c-750. Har sett på produktsidene og c-750 har mange erfaringer osv.. men til z2 har jeg ikke funnet noen erfaringer.. Derfor kunne jeg tenke meg å høre mer om nettopp Minolta Dimage Z2, og ver kritisk..

 

På forhånd takk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...