Gå til innhold

Tundra 1557


cozmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde jo dette problemet. Noen ganger hang den seg etter fem minutter, noen ganger en halv time. Begynte å skje to dager etter jeg fikk den. MEN, min maskin nektet også å starte igjen etter å skrudd den av. Fikk den kanskje på hver tyvende gang, ellers var det bare sort skjerm og vifa som gikk. Sendte den tilbake, og fikk byttet minnekort. Nå virker den fint. Tok litt tid bare, for når de fikk den på PSdata så virket selvfølgelig alt fint igjen. Alle tester viste at alt var ok. De måtte rett og slett bruke den noen ganger til de klarte å få den til å henge seg de også. Så da ble den vel testet grundig da.

Lenke til kommentar

jepp har det samme problemet jeg , har nettopp fått min nye tundra 1557 p og plutselig bare stopper alt opp uansett hva jeg gjør enten jeg spiller eller bare surfer. Den eneste måten jeg får startet den på nytt på er er å bruke av/på knappen. Det er ikke noe spesilelt system da, den kan gå kort eller lang tid, men så er det stopp. Hmmm hvorfor skjer dette med så mange tundraer. Hvordan får jeg brukt memtest86på en tundra siden det ikker diskettstasjon på den ?

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Det har skjedd en gang med min.. og jeg har hatt min i mer enn 5 uker... men da hadde den vært på i en dag... og jeg anntok det var et resultat av at jeg hadde lekt litt med oppsettet i XP... for det skjedde ikke før jeg begynte med litt eksperimentll tweaking :green:

Lenke til kommentar
jepp har det samme problemet jeg , har nettopp fått min nye tundra 1557 p og plutselig bare stopper alt opp uansett hva jeg gjør enten jeg spiller eller bare surfer. Den eneste måten jeg får startet den på nytt på er er å bruke av/på knappen. Det er ikke noe spesilelt system da, den kan gå kort eller lang tid, men så er det stopp. Hmmm hvorfor skjer dette med så mange tundraer. Hvordan får jeg brukt memtest86på en tundra siden det ikker diskettstasjon på den ?

 

mvh nerd-light

Du kan kjøre den fra cd, jeg har kjørt flere memtester når jeg har samme problemet.. får ny ram fra WB og håper det fikser problemet. hvis ikke skal jeg kreve ny maskin..

Lenke til kommentar

skulle logge på messenger nå og hele skjermen frøys... så velkommen i rekken sier jeg bare... :cry:

 

fikk ny skjermdriver istad også, etter jeg fikk en sort skjerm med masse skrift og bokstaver på, så slo hele marskinen seg av....

 

håper dette ikke skjer ofte!

Endret av jmmk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...