Gå til innhold

HP PhotoSmart 318 Digital Camera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke har noe krav til innstillinger eller noe, så ser jo dette kameraet bra ut på papiret det? Kan ikke skjønne noe annet. jeg hadde kjøpt det for den prisen ihvertfall. Men av det jeg ser, så finnes det ingen manuelle innstillinger på det, så det blir et sikt og skyt kamera.

 

hp photosmart 318

 

F828

Endret av F828
Lenke til kommentar

Har dette kameraet selv, må vel også si at jeg vant det og ikke kjøpte det selv :-)

 

Kameraet fungerer fint hvis du tar bilder i godt lys og ikke stiller store krav til kvaliteten. Kameraet er tregt og har jeg har hatt store problemer å få fokus på de rette tingene når jeg tar bilder. Må vel også nevne at kamereaet er stort og ganske så tungt. LCD skjermen fungerer fint i mørket, men i dagslys/sol er det nesten umulig å bruke skjermen, kanskje likegreit da batteriene tømmes utroligt fort ved bruk av lcd skjerm.

 

Hvis jeg var deg ville jeg heller lagt inn en tusenlapp til (får sikkert enda billiger også) og kjøpt et nytt kamera.

 

For å oppsummere: Kameraet fungerer fint som et festkamera og i dagslys. Ellers er det ikke mye å satse på....

 

ØyvinJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...