Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DivX i mediaplayer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:no: Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få avspillt en DivX-film i Windows Mediaplayer.

Problemet er at DivX-player`n støtter ikke subtitles, mens Mediaplayer`n gjør det men viser ikke filmen, bare lyd...Hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg inn divx codec :p

Menne mediaplayer støtter vel ikke subtitles? det gjør hvertfall ikke min, men så bruker jeg gammel versjon av den siden jeg synes den er best. men divxplayer støtter da subtitles, bruker den eller bsplayer når jeg ser divxfilmer som jeg trenger subs til

Skrevet
bsplayer hva er det? var nettop inne på divx`s hjemmeside der det stod at divxplayer ikke støttet subtitles, og det stemmer bra med mine erfaringer, hvilken divxplayer bruker du som takler tekst?
Skrevet
bsplayer hva er det? var nettop inne på divx`s hjemmeside der det stod at divxplayer ikke støttet subtitles, og det stemmer bra med mine erfaringer, hvilken divxplayer bruker du som takler tekst?

bruk power-dvd eller win-dvd

begge støtter subs

Skrevet

BsPlayer er et av de mediaavspillings programmet som bruker minst ressurser, og det støtter subtitles.

Er ikke 100% sikker på om Divxplayer støtter subtitles, men er rundt 90% sikker på at det gjør det. Men tar som regel feil jeg så. lenge siden jeg har brukt den avspilleren.

Skrevet

hvis du legger inn ACE mega codec pack (ca. 50mb å laste ned) funker alt av film og musikk i media player tror jeg. jeg har hvertfall ikke kommet over noe som ikke funker enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...