Gå til innhold

PDA til en som er på mye reising


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg ikke har noen erfaringer med PDA så ønsker jeg både erfaringer og anbefalinger. Jeg har bestemt med for å kjøpe en N6230 og i tillegg kjøpe meg en PDA som gir meg resten av funksjonene jeg trenger når jeg er ute på reising. Pris er egentlig ikke av betydning, men burde helst holde seg under 4000. Mye funksjoner setter jeg meget pris på, men trenger strengt tatt ikke å være all verdens heller, det holder med visse "spesialfunksjoner" så lenge mobilen kan gjøre den andre jobben. Stor og koselig skjerm er noe jeg vil ha siden jeg har lyst å overføre bildene fra mobilen over til PDA'en. Noe mer enn det er ikke noe spesielt viktig, notatkalender og kanskje et lite skriveprogram. En PDA som kan brukes både profesjonellt og til skolebruk da jeg skal skolere videre til høsten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig for å oppgradere den, tenker på minne slik at den jobber fortere, eller er det bare et generellt PC-problem som jeg ikke trenger å tenke på?

Trur ikke at det er mulig å oppgradere den med mere RAM. (ikke skyt meg viss jeg tar feil)

Men viss du tenker på minne sånn for å lagre dokumenter, programmer, musikk osv på så er det mulig å "oppradere" med et mmc, sd kort.

Lenke til kommentar

Bruker selv en iPAQ 5550 m/256MB SD CARD. Har i tillegg tastatur, og bruker denne selv på reiser. Får ikke lov (SAS) til å bruke denne i fly pga WLAN / Bluetooth. Du kan senere kjøpe GPS + Tomtom navigasjon og da har du et helt komplett navigasjonsutstyr til bruk i bilen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...