sealt Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg får linja aktiv til fredag fra telenor med gjeldende priser fra offentliggjøringen i dag. Jeg har pr i dag en switch som jeg har 2 maskiner på som deler på ett ISDN modem. Kan jeg koble opp ADSL modemet og alt det der og opprettholde ISDN forbindelsen? Sist jeg hadde telenor abbonent på ISDN hadde de et eget påloggings prgram som fungerte svært dårlig så jeg måtte sette det opp manuelt,går ut fra at det ikke er noe forskjell på det for ISDN og ADSL mht de problemene. Kan jeg sette opp brukernavn og passord og alt det der uten og bruke programmet fra installasjons cd'en. Jeg bruker pr i dag win2k. Er det nødvendig med Norton Internetsecurity eller holder det med antivirus?Jeg driver ingen form for server virksomhet,bruker av og til chatprogrammer som icq og irc.
oledole79 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 (endret) Isdn fungerer utmerket å ha i tillegg til Adsl! Om du skal ha Norton Internet security eller bare Antivirus er helt opp til deg!!men norton Internettsecurity er jo å anbefale da det er flere fiffige ting som feks stoppe spam og diverse.. Endret 16. mars 2004 av oledole79
sealt Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Skrevet 16. mars 2004 Takker. Men jeg har i dag 2 maskiner holder det med og kjøre installasjonsprogrammet på den ene eller må begge ha installasjonsprogram når jeg bruker en switch?
Thorvald Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det du trenger er denne. Ikke bruk cd`en på noen av maskinene og koble begge maskinene i routeren. Ingen oppkobling, ingen passord, bare plug and pray.
sealt Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Skrevet 16. mars 2004 Brukes den istedenfor modem eller kobles den etter modemet?
praut86 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Brukes den istedenfor modem eller kobles den etter modemet? kobles etter modemet.
CastorFiber Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det finnes en annen tråd på forumet hvor det står hvordan man kan gjøre dette med ett nettverkskort- http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=217212&hl=
sealt Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Skrevet 18. mars 2004 Kjøpte den billion routeren.Hvordan skal den konfigureres for og få best mulig resultat. Alt dette her er helt nytt for meg så jeg er litt grønn på det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå