HEE Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jepp etter at de nye driverne til radeon serien lastet jeg det ned som alle andre gjorde. brukte cat uninstall for og fjerne de gamle driverne og prøve og instalere den nye driveren nemmelig catalyst 4.3. Da fikk jeg denne feilen "installasjonen ble ikke føllført. forsøk å sette opp skjermkotet med en standard vga-driver før du kjører installasjonsprogrammet." denne får jeg på alle jeg har brukt til nu ! hvordan i heste ræva får jeg denne da? avinstalerte jo til og med ! dette gjeller både 4.1 og 4.3 ! har disablet antivirus og diverse . har prøvd og sette opp en standard vga driver og men fikk det ikke til fordi xp bruker noe som heter vga-save og det lar seg tydlig vis ikke forandre på så lett. noen glupe forslag ?
DabZor Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 noen glupe forslag ? ..jepp Avinstaller gamle drivere, -> restart, -> legg in nye drivere, -> restart.. så koser du deg gl
Ni kon Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 eller kliner til med omega driverne www.omegacorner.com
notarget Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Du burde bruke DriverCleaner til å slette de gamle driverne først. Slett drivere - Kjør DC - Ny drivere
Mr.Garibaldi Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Bruk System Restore (hvis du har denne aktiv), og gå tilbake til en konfigurasjon fra før du installerte 4.3. Så gjør som ellers beskrevet i denne tråden, evt, gi f og installer rett over de gamle driverne. (Har gjort det siste siden Cat 3.1 og enda ikke hatt noe problem )
IwwY^^ Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hvis du ikke restarter etter installasjon så får du denne feilmeldingen.
Spaz Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 DriverCleaner2.7 http://www.driverheaven.net/cleaner/ Avinstaller ATI Control Panel -> Velg nei når ved spørsmål om reboot Avinstaller ATI Display Drivers -> Reboot inn i safe mode Kjør DriverCleaner 2.7. Velg "ATI" og trykk "Clean" Restart PC'n og installer de nye driverne -> Reboot Nå burde alt fungere fint
HEE Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 takker for svar skal prøve... har vært optatt med dama..
HEE Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Skrevet 16. mars 2004 Sier bare en ting ! Godt og ha forumet når du er tom for ideer ! TAKKER ALLE SAMMEN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå