eirikJO Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg er mildt sagt lei av støy fra pc'en. Jeg har nå et Gainward Geforce 4 Ti4200 128mb kort som har vifte. Denne lager noe støy, så jeg vurderer å kjøpe et nytt kort uten vifte. Et Gainward Geforce FX5200 128mb som ikke har vifte. Jeg har lite til ingen peiling på skjermkort og lurer på om dette er noe smart eller ikke? Vil ytelsen på et kort uten vifte være lavere enn et med? Takker for hjelp.
C4STOR Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hold deg langt unna fx5200. GF4 kortet ditt er mye bedre. Bedre å kjøpe en vifteløs heatpipekjøler som denne Har den selv på et Ti4200 og er kjempe fornøyd
eirikJO Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 (endret) Hold deg langt unna fx5200. GF4 kortet ditt er mye bedre. Bedre å kjøpe en vifteløs heatpipekjøler som denne Har den selv på et Ti4200 og er kjempe fornøyd Dette så interessant ut. Aldri sett dette før... Monterer man denne istedenfor vifta? Man skrur altså av vifta og setter på denne istedenfor? Er det komplisert? Endret 15. mars 2004 av eirikjo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå