a.d.b. Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 har et lite problem med mitt 9800xt i battlefield1942 og i battlefield vietnam! Jeg får blå streker på en del av teksturene og det blir "blåskjær(dvs. blå streker og plater)" i eksplosjoner osv. Det kommer og går litt, men er som regel etellerannet som ikke er som det skal. Er dette et problem med hardware? noen som har opplevd det samme? drivere/fixes osv? mvh Audun ps: feilpostet?
knutroe Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 har et lite problem med mitt 9800xt i battlefield1942 og i battlefield vietnam! Jeg får blå streker på en del av teksturene og det blir "blåskjær(dvs. blå streker og plater)" i eksplosjoner osv. Det kommer og går litt, men er som regel etellerannet som ikke er som det skal. Er dette et problem med hardware? noen som har opplevd det samme? drivere/fixes osv? mvh Audun ps: feilpostet? prøv å legg inn nyeste catalyst-driverne fra ati. pleier som regel å ordne seg da
a.d.b. Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 fant litt info når jeg søkte rundt på forumet (litt for sent selvfølgelig ), skal prøve når jeg får kommet meg hjem. Catalyst driverne.. hmm.. er det ensbetydende med å laste ned de nyeste driverne fra ww.ati.com -> drivers? har de nyeste driverne derifra så vidt jeg vet nemlig.. takk for fast reply
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå