Thomaszz Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Hei!!!! Jeg har et irterende problem når jeg skal skrive, jeg får nemlig en svart blinkende boks, nokså stor, jeg ser ikke hvor streken enentlig er. Veldig irriterende Jeg vil ha en helt vanlig strek. Den vanlige streken er der når jeg bruker Word, MSN og slike ting. Boksen kommer opp når jeg skriver i addreselinjen, og som nå når jeg skriver på forumet. Er det noen som vet hva som er galt, er det bare en innstilling eller???? Takker for alle svar
jms88 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Er antagelighvis bare noe med instillingene dine. Gå på egenskaper på skrivebordet og ta default "Theme"... kanskje det vil bli normalt igjen da
Thomaszz Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Det gikk ikke Noen andre som vet noe???
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Trykk på "Prt Scr Sys Rq" oppe til høyre for Enter-tasten. Så går du inn på Paint og trykker Ctrl + V. Til slutt lagrer du filen og legger den ut på internett.
Pomfri Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Bruker du Opera? Har dette problemet noen ganger jeg også. Når jeg går ut og inn av forumet igjen så virker det.
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Bruker du Opera? Har dette problemet noen ganger jeg også. Når jeg går ut og inn av forumet igjen så virker det. Jeg også bruker Opera, men det går fint med meg.
Thomaszz Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Hvordan legger jeg ut bildet da?? jeg er litt ny på dette med skrive på forumet
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hvordan legger jeg ut bildet da??jeg er litt ny på dette med skrive på forumet Du kan få deg en gratis host til å legge ut bilder med på hos Home. Det står det også alt mulig om hvordan du skal sette alt opp osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå