Aardvarks Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Ta en titt på denne. Når jeg går inn på en side som har reklame bannere i egne iframes så blir reklamen borte og heller så blir http://localhost/ vist... Hvorfor?
X672 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 www.startsiden.no fungerer fint her (Avant Browser) kansje du bør sjekke får spyware and adware...? søk pp google.com vist du vil ha spyware og adware slette program eg gidder ikkje finne linker nå, er begynt på flasks og sitter berre og venter på bussen til byn
Aardvarks Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 Saken er sånn at det ikke bare skjer på startsiden.no. Kjører regelmessig ad-aware, men ser ikke løsningen i det. Tenker mer på en instilling i browseren eller noe. (Det skjer også når jeg bruker Opera)
Zettie Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Kommer av hosts-filen din Den ligger i: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc og heter "hosts". Åpne den, der ligger flere linjer; 127.0.0.1 localhost 127.0.0.2 eksempel.com osv osv.. Fjern ALT i filen som ligger der, unntatt "127.0.0.1 localhost".. Lagre, lukk, tøm cache i explorer og voila!
X672 Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 (endret) har du sett, hadde fa en (må da vera lov å utrykke seg litt vel??) eg aldri comt på... edit- er vist ikkje lov til å sei ******..... Endret 13. mars 2004 av X672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå