Gå til innhold

Anh Vu ut av Idol 2004?


Anbefalte innlegg

Ahn kunne synge, men virket helt tunnel og hadde ikke et image og en personlighet som jeg kan si appelerte til meg.

 

Sandra kan synge middels, men har mange ganger mer personlighet enn Ahn hadde, hun er ikke redd for å smile og virker et par hakk smartere selv om hun er fullstendig fjortiss.

 

Dette er ikke en sangkonkurranse, men en helhetlig vurdering av "folket" over hvem som er best _artist_. Og der teller det mye mer inn enn bare sangstemme.

 

Dette er ikke diktator-Idol, men folkets-Idol. Og uansett hvor dumme du synes folket er, så har ikke du noe du skulle ha sagt.

 

Litt treigt å komme med innlegg nå kanskje, men var bare lei av all sytingen heh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket image og hvilken personlighet som appelerer til forskjellige folk kommer jo helt an på personen.

 

Personlig vil jeg ikke si at Sandra hadde bedre personlighet enn Anh, hun fikk bare vist seg frem så mye mere.

Det at hun bedre og lettere skaffer seg medias søkelys og får mer spalteplass burde jo ringe en bjelle anngående potensialet til å bli en god artist. Som tross alt skal tjene penger og da er de helt avhengig av reklame osv...

Lenke til kommentar
Det at hun bedre og lettere skaffer seg medias søkelys og får mer spalteplass burde jo ringe en bjelle anngående potensialet til å bli en god artist.

Det der tror jeg må være den mest usaklige grunnen jeg har hørt.

Da tror jeg nok heller hun har vært så mye i media i det siste fordi hun er litt mer utadvent og frampå enn de andre deltakerne. Samt at hun er ung, noe som trekker ungdom.

Lenke til kommentar
Når David Pedersen klarer en 3. plass, skal vel for F Sandra fortjene i alle fall å holde noen runder.

"ok"

Trenger slettes ikke være spydig.

 

Og hvorfor er du så lei av at folk kritiserer sandra? Det er ikke grunnløs kritikk. Hun kan ikke synge, i det hele tatt. Desverre.... face the fact

 

Det syns ikke du. Face this; folk er forskjellige. Hun kan synge, ellers hadde hun aldri nådd så langt. Å si noe annet ville være idiotisk. Igjen; Sandra kan synge.

 

Noen kritiserer alt som ikke er etter deres smak. Håpløst!

NEI SANDRA KAN IKKE SYNGE. Jeg har aldri like den barbie dukken der, og slutt med 'det er jo en grunn for at hun har kommet så langt', vil du vite hva den grunnen er? AT SÅ INNI ¤%*& mange fjortisser stemmer på henne, dommerene lot hun gå videre fordi de mente hun hadde noe, og det var ikke stemmen som var 'noe', det var sjarm osv. :ermm:

Lenke til kommentar
Det der tror jeg må være den mest usaklige grunnen jeg har hørt.

Da tror jeg nok heller hun har vært så mye i media i det siste fordi hun er litt mer utadvent og frampå enn de andre deltakerne. Samt at hun er ung, noe som trekker ungdom.

Det er det som er poenget mitt... dette gjør henne til en bedre salgsvare enn Ahn...

 

Du er vel en av de som tror at Enrique Iglesias og Britney Spears er flinke å synge :roll:

Endret av SBS
Lenke til kommentar
dommerene lot hun gå videre fordi de mente hun hadde noe, og det var ikke stemmen som var 'noe', det var sjarm osv.
Første audition la juryen mest vekt på stemmen, og så heller ta for tynn\for tjukk i senere runder. Dette sa Mr. Karlsen i et av programmene som gikk
Det der tror jeg må være den mest usaklige grunnen jeg har hørt.

Da tror jeg nok heller hun har vært så mye i media i det siste fordi hun er litt mer utadvent og frampå enn de andre deltakerne. Samt at hun er ung, noe som trekker ungdom.

En god artist MÅ være utadvent, en god artist BØR være frampå. En go popartist MÅ appelere til ungdommen som er deres største del av markedet

 

Ikke et fnugg usaklig etter min menig, derimot Enrique\Britney kommentaren, ja den er usaklig

Lenke til kommentar

dub: En god artist MÅ ikke være utadvent. Det finnes en god del kjente artister som er ganske beskjedne. Men uansett, Sandra er ikke en artist enda, men likevel har hun fått mere tid i media enn de andre.

 

SBS: Nei, jeg synes ikke Enrique/Britney er flinke til å synge, men jeg vet at begge har et særpreg i stemmen, noe som er viktig i popbransjen. Men nei, jeg liker dem ikke.

Lenke til kommentar
Når jeg referer til en artist i en idoldiskusjon så snakker vi om popartister, og flerparten der må nesten oppføre seg utadvent selv om de ikke er det --> kontakt med fansen\intervjuer (fortelle ting uten å må bli spurt om det)\etc....

Nei, de må ikke det.

Men uansett, så oppfører jo Anh seg helt annerledes dagligdags enn hun gjør slik vi ser henne på TV. Det sier jo både forskjellige lokalaviser og folk som kjenner henne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når jeg referer til en artist i en idoldiskusjon så snakker vi om popartister, og flerparten der må nesten oppføre seg utadvent selv om de ikke er det --> kontakt med fansen\intervjuer (fortelle ting uten å må bli spurt om det)\etc....

Nei, de må ikke det.

Men uansett, så oppfører jo Anh seg helt annerledes dagligdags enn hun gjør slik vi ser henne på TV. Det sier jo både forskjellige lokalaviser og folk som kjenner henne.

Kjenner flere som har gått i klassen hennes og hun er litt... rar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
På hvilken måte rar?

Jeg kommer ikke med eksempel på det på et offentlig forum :ermm:

En kamerat som kjenner henne sier hun er dritkul, though.

 

I dag sang Sandra ikke bra :no:

Lenke til kommentar

Jeg inrømmer det uten problem, jeg er både koko, gal og sær og ser ikke på det som en ulempe. :D

 

Men som wh1te sier, vi trenger ikke å begynne persondiskusjoner om idol deltakerene her og like "sterkt" som på andre foraer.

 

 

plager meg at web-tv`en lagger så jeg ikke får se det enda :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...