Sverdfisk Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hvilket kabinett bør eg velge? må være stort siden eg trenger minimum 5 5.25" brønner og 1 3.25" brønn. skal også ha plass til vannkjøling. Svart eller sølv, ingen betydning om det er stål eller aluminium, men ikke plast. PSU: 500w Pris: 1000-2500kr takker for alle gode forslag. PS: første gang eg bygger pc, så helst noe som er lett å jobbe med og eventuelt modde. Endret 12. mars 2004 av Sverdfisk
magnuslundstein Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Dette kabinettet er rimelig billig, og du kan plassere brønnene i hvilken rekkefølge du vil, meget enkelt å jobbe med, hovedkortskuff, thumbscrews osv. Denne er en del dyrere, men er en god del større en den første jeg nevnte, og er også veldig lett å jobbe med. Denne Strømforsyningen har "bare" 480watt, men er av såpass god kvalitet at den leverer minst like mye effekt som de fleste 500w psu`er. Den er dessuten veldig stillegående, men ganske dyr. Vil allikevel anbefale denne framfor billigere psu`er som f.eks q-tec.
Sverdfisk Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Skrevet 13. mars 2004 takk for svar, tror eg går for den store lian li'en siden eg da slipper å kjøpe harddiskkjølere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå