Gå til innhold

Sony Dv-kamera


Anbefalte innlegg

Har sjekket litt rundt på forumet, og funnet et kamera jeg liker..

 

Det jeg lurer på, er om noen har prøvd det? Er klar over at det ikke er DV-inn, men det synes jeg ikke er så farlig.. er klar over at jeg må kutte litt på kravene når jeg gjerne vil holde med til en 5-6000 kroner..

 

 

 

http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=2394

 

Kan ikke finne noe på hvilken oppløsning det er.. noen som vet det? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppløsning på stillbilder eller video? Vet ikke om kameraet kan lagre stillbilder på minnekort en gang...

 

Oppløsning på video er ikke ett spørsmål, ettersom det kun kan brukes en oppløsning. Vanlig TV kan vise 720x576 punkter, og det er denne oppløsningen som brukes på alle kamera i dag. Det er kun noen "jukse-kamera", som Mustek sine som lagrer på minnnekort, som bruker mindre oppløsning.

Lenke til kommentar

Det ser da ut som et OK kamera. Jeg tror det er lillebroren til TRV19, som er lillebroren til TRV22, som er lillebroren til TRV33.

 

Jeg ser kameraet har 1/4toms CCD med 800Kpiksler. Det lover jo ganske bra. Forholdsvis stor CCD med ganske få piksler betyr at kameraet har bedre videokvalitet enn et kamera med 1/4toms brikke og f.eks 2000Kpiksler.

 

Jeg tror du burde sjekke i butikken, men ærlig talt tror jeg ikke du kan ta feil egentlig. Sony lager gode kamera!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...