IwwY^^ Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hei, jeg har et gigabyte 9700PRO kort. Dette kortet har i det siste begynt å få artifacts.. Det er røde streker over hele skjermen, eller firkanter. Kan også være gule og blå... Hva gjør jeg? Jeg har kjent på kortet og det er kaldere nå enn det aldri før har vært.. Nesten som om det ikke skaper varme i det hele tatt... Mvh Even EDIT: For 5min siden var det røde streker. Nå er det blåe rektangulære firkanter over halve skjermen.. Dette er meget rart.. Artifactene slutter nøyaktig på midten av skjermen.. Endret 12. mars 2004 av IwwY^^
Earendil Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Prøv med en annen skjerm. Har du klokket kortet? Hvor lenge har du hatt det?
bob dylan Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har nesten det samme problemet, jeg skjønner det ikke helt, men det ser ut som om problemet kan være AGP slotten. Man må ha riktig Spenning til skjermkortet i forhold til hvor mange ganger AGP du har. Eksempel: Hvis du bruker 8X AGP kan man bare ha så og så mye spenning til kortet, dette stiller man i BIOS. HVis dette ikke fungerer bør du sette ned fra 8 - 4X AGP. Jeg holder fortsatt på å undersøke dette. Og si i fra hvis du finner ut av det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå