shezz Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Hvor finner jeg startkabel til ASUS A7V8X eller bare den pluggen som er i andre enden av kabelen? (Hvilke butikker/nett-butikker) Siter Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Prøvå forklare litt nærmere.. Startkabel? Hva skal du starte da? Siter Lenke til kommentar
shezz Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Den som går mellom startknappen og Mother Boardet. En parkabel, eller jeg trenger egentlig ikke kabelen, bare selve pluggen som passer til de to pinnene på hoved kortet. Siter Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Om jeg forstår deg riktig så mener du den lille ledningen som er festet til power-knappen på kabinettet? Den skal da passe til et standard ATX hovedkort uten noe ekstra dill-dall.... Siter Lenke til kommentar
shezz Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Ja.... Hvor finner jeg den pluggen eller eventuellt hele kabelen til salgs? Siter Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Tja..... si det? Har aldri hatt behov for noe sånt, men det enkleste burde vel være om noen hadde noe gammelt rusk liggende. Jeg ville prøvd å stikke innom en lokal dataforhandler og legge fram problemet. Stor sjanse for at du får den saken nærmest gratis... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.