Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Upload pressing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sitter her med Bittorent og har en nedlasting på 11 kB/s som er veldig tregt jeg har vanligvis en nedlasting på 150 kB/s men nå så går det tregt siden jeg har 4 uploads på ca 24 kB/s , det jeg lurer på er om det går ann og presse upload speeden ned med noe program ? uten at jeg må restarte Bittorent eller dataen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke netlimiter, men da tror jeg du må starte maskinen på nytt

Eventuelt kan du google etter bittorrent experimental, her kan du sette max upload hastighet

Husk å bare bruke bittorrent til lovlige ting, som å laste ned f.eks. Red Hat iso'er

Skrevet (endret)

Hei hei. Velkommen til bittorrents spennende verden. Det finnes ett utall forskjellige program varianter for å laste ned, noen er nesten uten options/innstillinger, mens andre har MYE. Selv bruker jeg TORRENTSTORM, hvor det meste kan tweakes på. Sette max utlastning på hver enkelt film/mp3/program/whatever, eller sette ett max utlastningsgrense på alle tilsammen. Sperre dem på 25 Kb, selv med 40 nedlastninger, så gir man ikke ut mer en 25 Kb hvis man vil.

Programmet finner du her: TORRENTSTORM

EDIT: Restart er nok dessverre påkrevd, (tror jeg). Eller så kan du kanskje prøve å linke fila eller noe sånn over ifra det gamle programmet til torrentstorm. Tvi tvi

Endret av DARK VIKING
Skrevet

Trykk der det står 5kb/s og skriv inn et nytt tall. Trykk så enter. Det funker hos meg i hvert fall...

Lykke til!

Mvh.

Dings

Skrevet

Bittorrent fungerer slik at til høyere upload til høyere download vil du få, så å ta ned upload raten vil ikke hjelpe deg stort.

Angående Netlimiter, tror det er mellom 5- og 16 kB du kan velge, du må registrere Netlimiter for å kunne velge lavere/høyere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...