manna420 Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Hei Etter at jeg kjøpte min nye PC funket TV-ut funksjonen helt perfekt. Det eneste problemet jeg hadde var at jeg ikke kunne ha bilde på PC monitoren samtidig som på TV`en min. Prøvde meg fram med forskjellige instillinger uten at det hjalp noe. Tenkte å laste ned den nyeste driver for så å installere den for å se om det løste problemet uten at det også hjalp noe særlig. Det jeg derimot klarte å gjøre var å tukle såpass med instillinger at nå kommer bildet på TV`en i svart/hvit og dessutten så har den ikke den rette resolution heller. Kan noen vær så snill hjelpe meg med å løse dette problemet samtidig som å løse det problemet som er grunnlage til de andre problemene som har oppstått, nemlig å finne en driver som har TO SKJERM modus.
AMD_Bruker Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 For det første så støtter nyeste driverne fra nvidia.com to skjermer. Om det støtter TV som skjerm 2 vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd. Når det gjelder svart/hvitt på TV'en så må du endre vide til s-video i TV-settings. mvh
manna420 Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 Hei Takker for respons, men hvor gjør jeg de setitingene. Finner ikke fram det.
manna420 Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 Hei Lurer også på hvordan man fjerner en driver fullstendig (også fra REGEDIT) sånn at jeg kan installere på nytt ogfå de standar instillingene tilbake.
AMD_Bruker Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 For å slette driveren : Legg til/fjern programmer i kontrollpanelet nvidia ett eller annet - restart maskinen og installer på nytt. Som sagt så har jeg ikke prøvd med TV, men kan tenke meg at du finner det ved å høyreklikke på skrivebordet - egenskaper - instillinger - avansert - geforce fx, og at det finnes i en av menyene (for å bruke 2 CRT-skjermer må jeg gå inn på OpenGL Settings) Når det gjelder flere monitorer, kan du jo ta en titt her http://www.microsoft.com/windowsxp/home/us...ultimonitor.asp Håper dette hjelper
AMD_Bruker Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Finn nView Display Mode. Der setter du opp flere skjermer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå