Gå til innhold

FX 5200 (point of view)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Etter at jeg kjøpte min nye PC funket TV-ut funksjonen helt perfekt. Det eneste problemet jeg hadde var at jeg ikke kunne ha bilde på PC monitoren samtidig som på TV`en min. Prøvde meg fram med forskjellige instillinger uten at det hjalp noe. Tenkte å laste ned den nyeste driver for så å installere den for å se om det løste problemet uten at det også hjalp noe særlig. Det jeg derimot klarte å gjøre var å tukle såpass med instillinger at nå kommer bildet på TV`en i svart/hvit og dessutten så har den ikke den rette resolution heller.

Kan noen vær så snill hjelpe meg med å løse dette problemet samtidig som å løse det problemet som er grunnlage til de andre problemene som har oppstått, nemlig å finne en driver som har TO SKJERM modus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så støtter nyeste driverne fra nvidia.com to skjermer. Om det støtter TV som skjerm 2 vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd. Når det gjelder svart/hvitt på TV'en så må du endre vide til s-video i TV-settings.

mvh

Skrevet

Hei

Lurer også på hvordan man fjerner en driver fullstendig (også fra REGEDIT) sånn at jeg kan installere på nytt ogfå de standar instillingene tilbake.

Skrevet

For å slette driveren : Legg til/fjern programmer i kontrollpanelet nvidia ett eller annet - restart maskinen og installer på nytt. Som sagt så har jeg ikke prøvd med TV, men kan tenke meg at du finner det ved å høyreklikke på skrivebordet - egenskaper - instillinger - avansert - geforce fx, og at det finnes i en av menyene (for å bruke 2 CRT-skjermer må jeg gå inn på OpenGL Settings)

Når det gjelder flere monitorer, kan du jo ta en titt her

http://www.microsoft.com/windowsxp/home/us...ultimonitor.asp

Håper dette hjelper :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...