Abben Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Noen som har et godt program til å lage noen stilfulle slideshows ? Blir veldig takknemlig. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Hmmm Photoshop??? Den er jo ganske ålreit da... Lenke til kommentar
joacande Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Photoshop! Uten tvil. Der er alt man trenger! Har jobbet med det selv i flere år, og vet det fungerer bra! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Der har vi svaret... Gå på File>Automate>Web Photo Gallery Lenke til kommentar
Oddvard Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg bruker et program som heter ProShow Gold. Her finnes flere bra overganger, kan legge til tekst og bilder og det endelige produktet kan brukes helt selvstendig. Mer informasjon kan finnes på www.photodex.com. Lenke til kommentar
Abben Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Prøvde den funksjonen Photoshop, men den var ikke helt sånn jeg tenkte meg. Forklarte gjerne litt dårlig, så jeg prøver igjen: I Photoshop er det lagt opp til at man blar videre selv, men det jeg tenkte meg var et automatisk slideshow hvor bildene kommer en etter en, gjerne etter en rolig og stilig overgang. Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 12. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 microsoft Powerpoint gjør vel jobben greit nok ? Lenke til kommentar
Abben Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2004 Testet ProShowGold, og det var genialt! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei, tok selv i bruk Proshow Gold etter å ha lest denne tråden, men nå har jeg fått et problem. Når jeg trykker PLAY i Previewen så spiller den ikke av noe som helst. Den bare står der som om jeg ikke har gjort noe som helst. Jeg kunne spille av i begynnelsen, men plutselig streiket det! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 ACDSee fungerer utmerket til å lage slideshow. Programmet lagrer alt som en .exe fil. Du kan legge til tekst, musikk og overganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå