Gå til innhold

Hjelp med PC oppsett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne jo eventuelt lagt i 250-500 kr å enten valgt;

 

GeForce FX5900XT

 

eller

 

Sapphire Radeon 9800PRO 128 Lite Retail

 

Enig i RAM bytte, ingen vits med PC4000 på et AMD system, amd er mere avhengig av lave timings enn ekstrem hastighet. Velg enten PC3200 eller PC3500.

 

OCZ, corsair, GeiL og Kingston er fine merker, twinMOS duger også.

 

Burde vel også kanskje hatt en eller 2 kabinett vifter til, holder ikke med bare en som suger enten inn eller ut.

Endret av Mello
Lenke til kommentar

du kjøpe akkurat nå?

 

For hvis ikke ville jeg helt klart venta på socket 939, ddr2, pci express og rv420 helst etter sommeren. :roll:

 

Men ellers ser det bra ut, personlig ville jeg byttet ut samsung disken med en seagate f.eks og ramen med en 3200/3500 med bedre timings som nevnt

Endret av So
Lenke til kommentar
du kjøpe akkurat nå?

 

For hvis ikke ville jeg helt klart venta på socket 939, ddr2, pci express og rv420 helst etter sommeren. :roll:

enig der :thumbup:

 

siden det er så mye "standard" utstyr som skal byttes ut er det beste å vente...

Nettop, vi står liksom foran en helt ny epoke med utallige plattformskifter fra alle kanter og det ville være litt teit å kjøpe teknologi som blir erstattes innen kort tid :ermm:

Endret av So
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nettop, vi står liksom foran en helt ny epoke med utallige plattformskifter fra alle kanter og det ville være litt teit å kjøpe teknologi som blir erstattes innen kort tid :ermm:

Akkurat derfor kjøper han S 754. Det er fremtidsrettet. Selv om AMD 64 skal over på 939, betyr det ikke at 754 legges død. Den fortsetter minst ut 2005 og i løpet av de 2 årene, gjennomgår maskinen endel oppgraderinger. Hva som er idiotisk er å kjøpe Socket A og 478.

Lenke til kommentar
Nettop, vi står liksom foran en helt ny epoke med utallige plattformskifter fra alle kanter og det ville være litt teit å kjøpe teknologi som blir erstattes innen kort tid  :ermm:

Akkurat derfor kjøper han S 754. Det er fremtidsrettet. Selv om AMD 64 skal over på 939, betyr det ikke at 754 legges død. Den fortsetter minst ut 2005 og i løpet av de 2 årene, gjennomgår maskinen endel oppgraderinger. Hva som er idiotisk er å kjøpe Socket A og 478.

:thumbup: har just kjøpt nytt a64 system selv , med et 9800xt ( fikk det for under 3500,-) gidder ikke skrive på nytt hva han sa men jeg har planer om å beholde dette kortet en stund , det burde holde til Q1 2005 i vertfall og da er jo prisene mye lavere på pci express og ddr2 etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...