Timur Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Tok her om dagen og skrudde fra hele pcen, tok så etterpå og satt alt tilbake igjen, men når jeg skulle starte pcen så starter pcen men ikke selve skjermen den lyser forsatt oransj, tar jeg ut kabelen fra skjermkortet så lyser det plutselig grønt og det står "verify signal cable". Så det er tydligvis ikke noe galt med skjermen. Dagen etter så tok jeg og flytta ram brikka til ram plassen siden av å starta pcen og da funket det, jeg skrudde av pcen og gikk og la meg, men neste dag virket det ikke. Jeg prøvde og flytte på ram brikka tilbake igjen, men det virket ikke det heller. Så lot jeg pcen hvile 3 dager også tok jeg og skrudde fra alt igjen satte bare i det nødvendige som pcen trengte for og kunne kjøre , og da virket det, men så fant jeg ut at ide kabelen til hardisken var ikke skikkelig i så jeg skrdde av pcen for og sette den skikkelig i, Men når jeg da skulle starte pcen så funket det ikke!! jeg prøvde og ta utav Ide kabelen igjen men det funket forsatt ikke. Spørsmålet er hva er det som gjør det her?? for meg virker det som jeg må la pcen hvile før jeg kan skru den på!! noe som virker ganske absurd for meg! Noen som vet hva som dette kan skyldes?? Begynner og bli ganske desperat etter snart en uke uten pcen
jms88 Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Noe av det samme problemet forekommer hos meg. Jeg er 100 % sikker på at det som skjer hos meg skyldes skjemkortet. Når jeg starter pcen er enten skjermen svart, eller så er allt som vises på skjermen helt flyttet på og står på feil sted og ser helt jævlig ut. Da tar jeg bare ut strømkabelen og setter den inn igjen og da starter den normalt ( innimellom må jeg ta ut kabelen 2-3 ganger) Prøv dette... eller hvis du har mulighet så prøv med et annen skjermkort
Timur Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 Har prøvd med andre skjermkort, så desverre så der det ikke det hos meg Prøvde også det strøm tipset, men det funket ikke det heller . Men takk for at du prøvde og hjelpe .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå