pinnemannen Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Dette ble gitt ut i USA for nærmene en måned siden, men er det noen som vet når det kommer hit? PS2 eller XB - spiller ingen rolle.
Rookie_NO Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 UK-release på X-Box er satt til 26/3-04. blir vel rundt det her i Norge også da... www.tothegame.com er din venn
pinnemannen Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 Ja jeg vet at det er release da i UK (for det har jeg sett på tothegame.com ). Så du mener at det kommer ca da også hit.. ok.. men er det ingen som vet når det kommer?
Rookie_NO Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 I og med at spillsjapper som AkersMic bruker tothegame sine UK releaser som veiledende lister (jada, ved siden av utgivernes datoer) så skulle jeg tro at når dte kommer i Uk så kommer det i Norge også. Jeg leste en post her tidligere hvor noen ventet på ett spill, butikken hadde det på lageret men hadde ikke fått beskjed om å begynne å selge det. Kunden fikk butikken til å sjekke tothegame og de solgte ham spillet. I etterkant viste det seg jo at butikken ikke skulle solgt ham spillet enda da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå