olesathe 0 Report post Posted March 9, 2004 Jeg skal nå kjøpe mitt første kamera og står mellom disse: - Nikons coolpix 5400 - Canon PowerShot S1 IS - Olympus Camedia C-750 Ultra Zoom Hvilke av disse ville du valgt og hvorfor? Jeg har ingen spsifikke bruksområder. Amatør fototgraf og normalt forbruk. Har heller ingen planer om å forstørre bildene i ettertid. Quote Share this post Link to post
hermsty 0 Report post Posted March 9, 2004 Nikon Men det er jo selfølgelig or at jeg er nikon frelst da! Quote Share this post Link to post
ragstian 0 Report post Posted March 9, 2004 Nikon Men det er jo selfølgelig or at jeg er nikon frelst da! Hei. Slutter meg til den. Har ett Sony, 2 stk Canon og ett Nikon Digitalkamera. Nikon er favoritten. ( Har også Olympus, og Nikon speilrefleks, der er også Nikon favoritten ) Gå for Nikon. Good Luck Quote Share this post Link to post
olesathe 0 Report post Posted March 9, 2004 Hehe! Tusen takk for responsen. Er litt usikker enda, men nikon er nå favoritt Quote Share this post Link to post