Egilegil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Når jeg enabler cdbrenneren tar den stasjonsbokstaven f: Dette er en nettverksstasjon og den forsvinner da. Er det noen som ver hvordan jeg skifter stasjonsbokstaven til cdbrenneren. f.eks til k:? Har win xp pro, og er på en novelclient hvis det er til hjelp. Skulle helst hatt svar før kl 0800 i morgen, og håper det sitter mange å leser i furumet seint en mandags kveld. HVH Egil
zacka Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Dette kan du gjøre her : Kontrollpanel/Administrative Oppgaver/Datamaskin/Diskbehandling Høyreklikk på stasjonen du vil endre stasjonsbokstaven på så får du valg om å gjøre dette Ferdig !
Spawn0611 Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Høyreklikk "min datamaskin" -> behandle -> diskbehandling -> Høyreklikk på den stasjon du vil endre og trykk "endre stasjonsbokstav og baner"
Marik Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 kontrol panel - administrative tools - computer management - disk management, der bytter du disk navn.
Egilegil Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Gull. Takk skal dere ha. Nå kan jeg gå hjem fra jobben kl 9 i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå