Gå til innhold

ergonomisk tastatur


Anbefalte innlegg

for noen dager siden klarte jeg det utrolige, jeg la en cola flaske ned i samme bag som "lan-utstyret" var i. dette inkluderte mus, tastatur, ladninger...

Jeg var på vei hjem fra en kompis, hadde vært hos han med pc'n, og legger merke til at nederste halvdel av baggen min er våt.. :no:

jeg løper inn på kjøkkenet, og river opp baggen mens jeg venter det verst tenkelige.. og sannelig hadde det skjedd..cola flasken var tom, og aaaalt som var i den baggen hadde blitt dusja med cola, badet i cola egentlig.. :cry:

 

Såh, for å komme til poenget..tastaturet mitt er dødt, prøver å fikse det men tviler på at det funker igjen..jeg er da på jakt etter et nytt tastatur, det må være ergonomisk, altså med "knekk" i midten, og det skal ikke være en "pakke" med mus og tastatur..

kan noen hjelpe meg? har lett, men finner ikke..

 

Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Logitech har et sånt.. mener Microsoft har et også.

Det du faktisk kan gjøre er og legge tastatur og mus i dusjen, og dusje det. Det kan funke. Har funka hos meg, men det er viktig at du lar det tørke skikkelig!

Er du heldig så får du det til å funke :yes:

 

Hvorfor ha splitta tastatur? Det er jo ikke no spess godt det? Smak og behag ;)

Lenke til kommentar

joa, har sjekka på microsoft og logitech sine produkter. men disse kommer i pakker, altså med mus og tastatur. ikke hva jeg vil ha, fant et keyboard fra Ortek som kanskje kan være kurant.

 

Og faktisk, så har jeg dusja keyboardet..og skal la det stå å tørke i et par dager :yes:

 

og jo, splitta tastatur er det beste :D

Endret av DanielJ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...