sjøgren Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 For en liten stund siden bestillte jeg min Cooler Master Aerogate II..den funka helt fint, men så bestilte jeg disse 2 80x80 mm papst viftene fra microplex. Jeg brukte en 1-2 splitt, 3 pins kabel så at jeg slapp og bruke 2 porter på viftestyreren... Jeg startet opp pc'en, jeg så RPM på de 2 papst viftene + 1 til.. men jeg så ikke no temp... og jeg fikk heller ikke stilt redusert volten på viftene!!! Den har vært sånn i rundt 2 uker nå..noen som veit hva som kan være galt?? hva jeg skal gjøre med det? HER er viftestyreren
LarsFromasj Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Er du sikker på at du kan bruke Y-kabel (1-2 splitt) på èn kanal?
sjøgren Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 ekke helt sikker på det men..men den vifta som funka og styre før jeg putta i disse 2 andre papst viftene funker ikke nå heller da...
Arctic Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Har du husket å kutte ut/av turtallsledningen fra den ene viften? Kobler du begge viftene i sammen, blir det ofte litt rot med to tacho-pulser. Jeg har forøvrig en Aerogate II med 3 vifter på en kanal. Ingen problem.
sjøgren Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 Men tempen funker jo heller ikke da..Må da vel være no galt med viftestyreren??
Arctic Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Mulig jeg misforstår deg her, men temperaturen besørges jo av løse sensorer som du kobler til etter behov. Funker aerogaten hvis du bare bruker en vifte da?
sjøgren Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 Nei....Veit så klart at jeg må kobble til Temp sensorene!!! det funker heller ikke selvom jeg bare bruker en vifte...Må da ha kjedd no dritt me'n!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå