Glipp Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hei.. er en lykkelig eier av 9800 pro.. men har kanskje lyst til å kjøpe PCI express når det kommer.. men lurer på om den vill erstatte AGP'en`? jeg mener slik, at jeg må ha et nytt HK? eller skal den installeres ? agp? pci ? har brukt søkemonitoren, men fant ikke svare til dette -takker for svar
krutselno Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 PCI express kommer mest sannsynlig til å erstatte agp ja, men foreløpig kommer hovedkort produsentene til å lage kort med både pci express port og agp port. Du må nok desverre kjøpe deg nytt hovedkort også, hvis du skal ha pci express skjermkort ja..
Glipp Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 PCI express kommer mest sannsynlig til å erstatte agp ja, men foreløpig kommer hovedkort produsentene til å lage kort med både pci express port og agp port. Du må nok desverre kjøpe deg nytt hovedkort også, hvis du skal ha pci express skjermkort ja.. ok da kan jeg bare glemme pci express på en stund
Dollar Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 PCI Express kommer til å erstatte AGP og hverken Intel eller Nvidia har meg bekjent planer om å støtte begge deler (de dumper AGP). Et mulig unntak er VIA's chipsetter skal støtte begge deler, som ikke betyr at hovedkort leverandørene vil benytte muligheten (unødvendig og dyrt), ei heller pleier VIA's chipsetter å være de beste valgene (målt mot Intel/Nvidia løsninger). Har du (som meg) en 9800PRO så har du glede av den til neste gang du oppgraderer (eller videre hvis du da kjøper en litt gammeldags maskin) men hva du enn gjør - IKKE kjøp et dyrt AGP kort idag, det er penger ut av vinduet med mindre du er typen som ikke oppgraderer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå