schmelck.no Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 (endret) Nei, men hvi du tar en titt på denne: http://hardware.no/art.php?artikkelid=5454&side=7 så får du en ide om hvordan Blackview er... EDIT: har du noen URL til skjermen? Endret 7. mars 2004 av schmelck
tintin77 Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 LOL Dette er et skikkelig godkjøp ja.... haha Konklusjon Denne skjermen er nok det dårligste kjøpet du noen gang kan gjøre. Til og med dine besteforeldre ville blitt fornærmet om de fikk denne til jul. Dette er en skjerm du bare må styre unna for enhver pris. Den egner seg i våre øyne ikke en gang til som støtteskjerm på eventuelle servere. Vi er nesten helt sikre på at LCD-skjermene som finnes på litt eldre mobiltelefoner er mer avanserte. Denne skjermen inntar definitivt jumboplassen i testen.
Mr.Sparkle Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Skrevet 7. mars 2004 Tror jeg satser på en Iiyama E431S-B istedet ja..
schmelck.no Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Gjør det, da vil du nok ikke angre, ihvertfall ikke hvis du spiller mye...
Caliber Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Tror jeg satser på en Iiyama E431S-B istedet ja.. Eller en NEC 1760NX i sort utførelse som jeg sitter med nå, har aldri v'rt så fornøyd med et kjøp. Mvh, Haakon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå