Gå til innhold

Trenger noen svar


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...!

 

Jeg har en del spørsmål som jeg håper noen der ute kan gi meg svar på.

 

feks, hvorfor har det seg slik at Nokia 6600 (og SE P900?) kun kan filme i ca 12 sek? Jeg vet det er slik at hvor mye som skjer rundt deg, bestemmer lengden, men alikevel, hvorfor kan man ikke filme så lenge man vil? En venn av meg har 6600 og han har jo omtrent 50 filmer på 10 sek, men kan ikke lage en lang film.

Jeg syntes dette er en litt dårlig løsning...

 

Så lurer jeg også på noe annet. SE Z600, er den bedre en Samsung V200? Tenker på feks kameraet? Er kameraet på z600 nøyaktig det samme som på SE610? Det ville vært nok en dårlig løsning foreksempel... Burde jeg kjøpe Z600 eller V200 med andre ord?

 

Og til sist.. Jeg har selv SE t68i, og har nettop oppdaget SE T230. Er fult klar over at ingen av disse to er noen kjempe-telefoner, men hvilken er best? Hvilke funksjoner har T230 som ikke t68i har, og omvendt?

 

Sikkert noen dumme spørsmål her, men jeg hadde blitt takknemmelig om noen gadd svare fordet ;)

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det stopper er at filmsnutten skal kunne få plass i en MMS melding. Det burde ha vært en innstilling som gjør at man kan velge selv om det er en mms melding eller om det er en lengre videofilm man vil lage. Det finnes software å få tak i som lar deg filme lenger. ETI camcoder er et forslag, men hvis det ikke har kommet en oppdatering så virker ikke lyden på den. Mulig det har kommet noe bedre filmprogram men jeg bruker nesten aldri kameraet så jeg har ikke sjekket.

 

Hvis du kan leve med en orbok som du ikke kan lære nye ord, litt tungvidt å bytte mellom stor/liten bokstav og utvendig antenne hadde jeg tatt samsung v200 fremmfor SE. Ellers så har du jo E700 da

Lenke til kommentar
Grunnen til at det stopper er at filmsnutten skal kunne få plass i en MMS melding. Det burde ha vært en innstilling som gjør at man kan velge selv om det er en mms melding eller om det er en lengre videofilm man vil lage. Det finnes software å få tak i som lar deg filme lenger. ETI camcoder er et forslag, men hvis det ikke har kommet en oppdatering så virker ikke lyden på den. Mulig det har kommet noe bedre filmprogram men jeg bruker nesten aldri kameraet så jeg har ikke sjekket.

 

Hvis du kan leve med en orbok som du ikke kan lære nye ord, litt tungvidt å bytte mellom stor/liten bokstav og utvendig antenne hadde jeg tatt samsung v200 fremmfor SE. Ellers så har du jo E700 da

hvordan er kameraet på z600 i forrhold til v200?

Lenke til kommentar

FYI: På P900 er det bare størrelsen på minnebrikken som begrenser lengden på

.mp4 opptak. MAO så kan du ta opp så lenge du vil, dersom du har plass.

 

Har ikke til nå sett noen tlf som har bedre kamera en Samsung E700, ikke en gang Qtek 2020 eller P900 slår det. V200 har noe raskere flash slik at den i det hele tatt er litt raskere en E700. E700 er forøvrig en veldig bra tlf. Litt sært med Samsung er at de har ubrukelig grensesnitt på IR funksj. Noe som gjør at overføring av bilde og lyd er nesten umulig. Tilgjengeligheten på tilbehør er også begrenset.

Med E700 får du mye for pengene. Vedr SE: Utrolig på kompabilitet når det gjelder overføring av filer av de fleste slag, entet det er med IR eller kabel. Mye tilbehør er å få. Kameraet på T610 har veldig dårlig hvitbalanse og åpning for lys. Det gjør at det blir veldig dårlige bilder dersom lyset ikke er optimalt. LCD på T610 er vanskelig å lese/se i dagslys. Z600 har forbedret de dårlige funskjonene hos T610.

Til gjengjeld er den tykk og klumpete. Vanskelig å finne noe som alle liker, man må nesten ta og føle for å finne ut hav man liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...