Gå til innhold

Fraktpriser hos pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop bestillt meg litt ymse utstyr til den nette sum av 2960 kroner hos komplett, inkl frakt kom dette på ca 3100. Før jeg bestillte hos komplett sjekket jeg litt rundt og fant ut at bare komplett og pcutstyr.no hadde alle de varene jeg skulle ha. Etter å ha sammenlignet priser fat jeg ut at pcutstyr kunne levere akkurat det samme som komplett til 200 (ikke stort, men hey, penger er penger) kroner mindre. Yay! tenkte jeg! Registrerte konto, valgte visa som betalingsmiddel, så kom sjokket.  :scared:  De skulle ha 500 kroner for å sende pakken min i oppkrav!  :no:  Ville jeg ha express over natten skulle de ha over tusen kroner!! Til sammen ble jo dette en del dyrere enn hos komplett! Så jeg snudde i døra og trofaste komplett fikk denne bestillingen også.

 

Min oppfordring :thumbs: til pcutstyr er å sette standard pris på frakt. I det lange løp vil jeg tro de tjener på det.

 

Edit: typo

 

Edit2: Ser nå at de mener at pakken min hadde veiet 7 kilo, men jeg har problemer med å forstå hvordan en Shuttle barebone maskin, en carrybag til denne, et externt hd kabinett og noen kabler kan veie 7 kilo. Mulig det bare er en feil i beregningen av vekt i webshoppen deres, men det er uansett ikke holdbart siden noen kunder da faktisk betaler mer enn de skal.

 

Edit3: Det viser seg, etter litt mailveksling mellom meg og pcutstyr.no at dette var en feil som ble rettet så snart de ble gjort oppmerksom på den. Frakten er nå normal og prisene igjenn hakket lavere enn komplett :)

Endret av FiliusVita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zup: utifra antall innlegg du har, så sier jeg det samme om deg :p

Han er registrert i september 2001. Det vil si ca. 13 poster i måneden. Det igjen vil si én post sånn ca. annenhver dag.

 

Se heller på min counter du... ca. 115 poster i måneden, ca 4 poster om dagen. Er ikke så mye det heller, til tross for at jeg har nesten 3000 poster til sammen.

 

Så hva med å prøve å tenke litt matematisk før du kommer med tåpelige utsagn som uansett ikke har noe i denne tråden å gjøre.

Lenke til kommentar
zup: utifra antall innlegg du har, så sier jeg det samme om deg  :p

Han er registrert i september 2001. Det vil si ca. 13 poster i måneden. Det igjen vil si én post sånn ca. annenhver dag.

 

Se heller på min counter du... ca. 115 poster i måneden, ca 4 poster om dagen. Er ikke så mye det heller, til tross for at jeg har nesten 3000 poster til sammen.

 

Så hva med å prøve å tenke litt matematisk før du kommer med tåpelige utsagn som uansett ikke har noe i denne tråden å gjøre.

Må nesten gratulere deg i å klare å skrive mere enn meg, kanskje om jeg står på og skriver masse teite poster som disse så vil jeg endag ta deg igjen...

Lenke til kommentar
Må nesten gratulere deg i å klare å skrive mere enn meg, kanskje om jeg står på og skriver masse teite poster som disse så vil jeg endag ta deg igjen...

Det var ikke ment som skryt. Synes postcount er noe tull, ettersom det skaper offtopicposter som det vi driver med akkurat nå. Leser du litt om hva jeg har skrevet, så vil du se at jeg har en del poster i f.eks digitalkameraforumet der jeg hjelper folk.

 

La folk ha så mange eller få poster de vil , uten at du skal komme ned på barnehagestadiet i seriøsitet.

Lenke til kommentar
Uran går under radioaktiv gods og må sendes som spesial pakke. Dessuten tror jeg : 1 du har ikke noen mengder som vil kreve blyvegger. 2 du har absolutt _ingen_ venner å sende det til.

Noen som sa at jeg skulle si at det var radioaktivt gods der? Nesj, det får de finne ut selv. trenger jeg venner å sende det til? Bedre å sende til uvenner da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...